Darmowa dostawa Darmowa dostawa od 400 zł

Walczące prowincje

Producent: Rebel
Walczące prowincje
  • Dostawa: od 9,99 zł Więcej przesyłek
  • Ean: 3558380126270

Koszt wysyłki jest uzależniony od wagi zamówionego towaru i zaczyna się już od 9.99 zł. Dokładny koszt jest podany w momencie wyboru sposobu przesyłki oraz sposobu płatności przy zamawianiu towaru. Najniższa cena wysyłki podana jest na stronie każdego produktu.
Przy każdym produkcie podana jest też waga i można sprawdzić cenę wysyłki według poniższej tabeli.


Przesyłka krajowa

Rodzaj dostawy/płatności

do 400 zł

powyżej 400 zł

Czas dostawy
od momentu wysłania

zwykły przelew,
przelewy24,
karta płatnicza

Płatność przy odbiorze

Kurier48 Poczta Polska

12 zł

15 zł

gratis

do 72h

Kurier DPD

15 zł

18.5 zł

gratis

24h

Paczkomat INPOST

11 zł

15 zł

gratis

do 48h

Kurier 48 Odbiór w Punkcie

9.99 zł

-

gratis

do 48h

Paczka w ruchu

9.99 zł

-

gratis

do 5dni

Odbiór własny
Kościańska 30/1 , 61-112 Poznań

0zł

0zł

0zł

od poniedziałku do piątku
w godzinach 10:30 - 18:00 po wcześniejszym ustaleniu terminu


Przesyłka zagraniczna
Waga Cena
do 0,34kg 23zł
od 0,35kg
do 0,99kg
38zł
od 1kg
do 1,99kg
70zł
od 2kg
do 15kg
100zł
Zamknij
Dostawa Wysyłka w 72h
134,00
- +
Opis produktu
Wciel się w jednego z przywódców wojskowych w burzliwych czasach Sengoku, gdy Japonia pogrążona jest w wojnie domowej! Walczące prowincje to strategiczna gra, w której rywalizujemy o kontrolę nad 11 zamkami. O możliwościach rozmieszczenia wojsk zadecydują kości, ale to karty taktyki i nasze decyzje mogą przechylić szalę zwycięstwa. Gdy bitwy wybuchają jedna po drugiej, trawiąc kraj ogniem wojny, kluczem do dominacji będzie połączenie sprytu z odrobiną szczęścia.      Na czym to polega?    Rozgrywka jest podzielona na 2 etapy: wystawienia i wojny. W pierwszym uczestnicy kolejno rozgrywają tury i zapełniają planszę żołnierzami, aby przygotować się do bitew, które pozwolą wyłonić zwycięzcę w drugiej części gry. Wystawianie żołnierzy opiera się o rzuty kośćmi. Gracz rzuca trzema, a następnie dzieli je na dwie pule: pojedyncza kość określi, ile jednostek może wystawić, a para wskaże obszar, w którym będzie mógł to zrobić.  Zamiast wystawiać żołnierzy gracz może skorzystać z jednej z dostępnych kart taktyki. Umożliwiają one zmianę położenia wojsk i wzywanie posiłków.  Gdy wszystkie pionki żołnierzy zostaną wystawione, rozpoczyna się drugi etap gry wojna, podczas której sprawdzamy dominację w kolejnych zamkach zgodnie z ich numerami.  Dominacja na danym obszarze zapewnia nie tylko cenny żeton zamku. Oprócz niego zwycięzca otrzymuje też specjalne pionki wsparcia, które może rozmieścić na sąsiednich obszarach, by wzmocnić swoją pozycję w najbliższych starciach.  Po rozpatrzeniu wszystkich obszarów gracze sumują wartości zdobytych żetonów zamków. Zwycięży ten, kogo wynik będzie najwyższy.   Dlaczego pokochasz tę grę?   Walczące prowincje to kwintesencja gry strategicznej. Aby wygrać, musimy sprawnie analizować możliwe ruchy przeciwników i podejmować dobrze skalkulowane decyzje, zwłaszcza w fazie wojny.  Choć wydawać by się mogło, że kości oznaczają chaos i losowość, w tej grze ich udział jest dobrze zrównoważony mnóstwem taktycznych możliwości. To my decydujemy o tym, jak podzielimy pulę oczek, raz na turę możemy przerzucić nasze wyniki, a do tego zawsze możemy skorzystać z kart taktyki i przemieścić naszych żołnierzy na lepsze pozycje.  Instrukcja opisuje też zaawansowane zasady, które wprowadzają pionki i karty daimy, czyniąc grę jeszcze bardziej strategiczną.

Wiek od: 10
Min. czas gry: 30
Max. czas gry: 30
Min. liczba graczy: 2
Max. liczba graczy: 4
Wysokość: 31cm
Długość: 4.5cm
Szerokość: 22.5cm

TerazGry.pl - Planszowe, Karciane, Fabularne, Zręcznościowe, Strategiczne, Łamigłówki. Sklep z grami planszowymi. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.

Oprogramowanie KQS.store : Projekt i wdrożenie opis