Darmowa dostawa Darmowa dostawa od 400 zł

Wędrujące wieże

Producent: Rebel
Wędrujące wieże
  • Dostawa: od 7,99 zł Więcej przesyłek
  • Ean: 5902650619043

Koszt wysyłki jest uzależniony od wagi zamówionego towaru i zaczyna się już od 8 zł. Dokładny koszt jest podany w momencie wyboru sposobu przesyłki oraz sposobu płatności przy zamawianiu towaru. Najniższa cena wysyłki podana jest na stronie każdego produktu.
Przy każdym produkcie podana jest też waga i można sprawdzić cenę wysyłki według poniższej tabeli.


Przesyłka krajowa

Rodzaj dostawy/płatności

do 400 zł

powyżej 400 zł

Czas dostawy
od momentu wysłania

zwykły przelew,
przelewy24,
karta płatnicza

Płatność przy odbiorze

Kurier48 Poczta Polska

11 zł

14 zł

gratis

do 72h

Kurier DPD

15 zł

18.5 zł

gratis

24h

Paczkomat INPOST

9 zł

13 zł

gratis

do 48h

Kurier 48 Odbiór w Punkcie

7.99 zł

-

gratis

do 48h

Paczka w ruchu

5.99 zł

-

gratis

do 5dni

Odbiór własny
Kościańska 30/1 , 61-112 Poznań

0zł

0zł

0zł

od poniedziałku do piątku
w godzinach 10:30 - 18:00 po wcześniejszym ustaleniu terminu


Przesyłka zagraniczna
Waga Cena
do 0,34kg 23zł
od 0,35kg
do 0,99kg
38zł
od 1kg
do 1,99kg
70zł
od 2kg
do 15kg
100zł
Zamknij
Dostawa Wysyłka w 72h
152,00
- +
Opis produktu
Każdego roku uczniowie szkoły magii w Kruczym Królestwie demonstrują swoje umiejętności. W ramach egzaminu końcowego młodzi adepci muszą dotrzeć do legendarnego zamku kruków. Droga usiana jest jednak licznymi niespodziankami i wieloma pułapkami. Tylko ci, którzy opanowali subtelną sztukę warzenia eliksirów oraz potrafią poruszać się po wędrujących wieżach i skutecznie rzucają zaklęcia, ukończą szkołę z wyróżnieniem.   W grze Wędrujące wieże poprowadzisz młodych czarodziejów do zamku kruków. Magowie mogą się poruszać pieszo albo za pomocą wędrujących wież. Gdy gracz uwięzi innego czarodzieja w wieży, jego kolba w magiczny sposób napełnia się eliksirem. Zwycięży ten, kto sprytnie wykorzysta nadarzające się okazje i jako pierwszy umieści wszystkich swoich czarodziejów w zamku.   Na czym to polega?   Podczas rozgrywki uczestnicy starają się jak najszybciej umieścić wszystkich swoich czarodziejów w zamku kruków. Aby tego dokonać, będą poruszali się po okręgu: samodzielnie lub wykorzystując tytułowe wieże. W swojej turze uczestnik zagrywa dwie karty ruchu z ręki i rozpatruje ich efekty. W zależności od tego, jakie karty wybierze, będzie mógł przemieścić swój widoczny pionek czarodzieja lub dowolną wieżę o liczbę pól wskazaną na karcie.  Jeśli ruch wieży zakończy się na polu albo na wieży z pionkami czarodziejów, zostają oni uwięzieni. Gracz, który uwięził w ten sposób jednego albo więcej czarodziejów, napełnia jedną ze swoich pustych kolb magicznym eliksirem. Eliksiry to niezwykle potężne substancje, które pozwalają na rzucanie czarów. W zależności od trybu gry dostępne są różne ich warianty, pozwalające dodatkowo przemieszczać czarodziejów lub wieże, zamieniać ich miejscami itp. Odpowiednio użyte, mogą znacząco pomóc nam w jak najszybszym dostaniu się do zamku, jednak liczba eliksirów, które możemy wykorzystać, jest mocno ograniczona!  Gra kończy się w momencie, gdy ktoś napełni wszystkie kolby magicznym eliksirem i umieści swojego ostatniego czarodzieja w zamku kruków. Mamy zatem do czynienia ze sprytnym wyścigiem, w którym nieustannie przeszkadzamy sobie nawzajem.   Dlaczego pokochasz tę grę?   To ciekawy przykład tytułu, który jest na tyle przystępny i prosty, że nadaje się do rozgrywek z dziećmi, a jednocześnie umożliwia budowanie bardziej zaawansowanych strategii i kombinowanie, które z pewnością pokochają wytrawni gracze. Podczas gry wielokrotnie będziemy musieli zapamiętać, gdzie został uwięziony nasz pionek, a zmieniająca się nieustannie sytuacja na planszy wcale nam tego nie ułatwi. Wędrujące wieże zmuszą nas zatem do utrzymania uwagi i bacznego obserwowania poczynań przeciwników. Dodawanie do gry kolejnych zaklęć do wyboru otwiera przed nami zupełnie nowe możliwości strategiczne. Nie tylko będziemy mogli jeszcze lepiej optymalizować swoje ruchy, ale też trudniej będzie nam przewidzieć możliwie decyzje przeciwników. Instrukcja opisuje interesujący wariant drużynowy oraz specjalne zasady dla zaawansowanych, które uczynią grę jeszcze bardziej strategiczną!

Wiek od: 8
Min. czas gry: 30
Max. czas gry: 30
Min. liczba graczy: 2
Max. liczba graczy: 6
Wysokość: 33.5cm
Długość: 7.5cm
Szerokość: 22.8cm

TerazGry.pl - Planszowe, Karciane, Fabularne, Zręcznościowe, Strategiczne, Łamigłówki. Sklep z grami planszowymi. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.

Oprogramowanie KQS.store : Projekt i wdrożenie opis