Przesyłka krajowa |
||||
Rodzaj dostawy/płatności |
do 400 zł |
powyżej 400 zł |
Czas dostawy |
|
zwykły przelew, |
Płatność przy odbiorze |
|||
Kurier48 Poczta Polska |
11 zł |
14 zł |
gratis |
do 72h |
Kurier DPD |
15 zł |
18.5 zł |
gratis |
24h |
Paczkomat INPOST |
9 zł |
13 zł |
gratis |
do 48h |
Kurier 48 Odbiór w Punkcie |
7.99 zł |
- |
gratis |
do 48h |
Paczka w ruchu |
5.99 zł |
- |
gratis |
do 5dni |
Odbiór własny |
0zł |
0zł |
0zł |
od poniedziałku do piątku |
Przesyłka zagraniczna | |
Waga | Cena |
do 0,34kg | 23zł |
od 0,35kg do 0,99kg |
38zł |
od 1kg do 1,99kg |
70zł |
od 2kg do 15kg |
100zł |
Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagany jest gra Horror w Arkham Gra Karciana.
,,Jeśli nie zdołamy ich powstrzymać, niebawem wyruszą oni i dotrą
do najtajniejszego jądra Antarktydy - tam będą wiercić i topić lód, aż wydobędą
na powierzchnię coś, co naszemu światu może przynieść zatratę\".
-H. P. Lovecraft, ,,W górach szaleństwa\"
Pośród lodowego, jałowego kontynentu Antarktydy kryje się tajemnica tak starożytna
i głęboka, że jej poznanie może zburzyć fundamenty naszego pojmowania planety,
którą nazywamy domem. Kiedy profesor i jego uczeń wreszcie wyjawiają prawdę na temat
tragicznych wydarzeń, które spotkały ich poprzednią ekspedycję w samo serce Antarktydy,
ich ostrzeżenia zostają zlekceważone. Postanawiacie więc pójść w ich ślady -- zapuścić się
na zamarznięte pustkowia, odwiedzić opustoszałe obce miasta i wdrapać się na zdradzieckie
szczyty - wszystko w imię chęci odkrycia prawdy, która może zakończyć świat, jaki znamy.
W rozszerzeniu kampanijnym Na krawędzi Ziemi 1 do 4 badaczy wyruszy na niebezpieczną
wyprawę składającą się z od 4 do 10 scenariuszy. Kto z ich załogi ujdzie z życiem? Kto straci
je w lodowych głębinach? I co odkryją w widmowych odmętach ich własnego szaleństwa?
Przeżyjcie rozgałęziające się, wieloczęściowe scenariusze, jeszcze większe i bardziej niesamowite niż do tej pory.
Poznajcie 9 członków waszej załogi i wykorzystajcie ich wyjątkowe umiejętności, aby przetrwać!
To rozszerzenie kampanijne wprowadza nowy rodzaj żetonów chaosu! Żetony mrozu reprezentują trudną, wymagającą pogodę
i zdradzieckie warunki, które będą wam towarzyszyć podczas podróży przez dziką Antarktydę.
Ponieważ rezygnujemy z modelu comiesięcznych zestawów mitów, ten jeden dodatek dostarczy Wam tyle samo zawartości fabularnej co pełny cykl w starych modelu wydawniczym. To po prostu cała kampania w jednym pudełku!
INFORMACJE DODATKOWE
o Liczba graczy: 1 - 4
o Czas gry: 60 - 120 min
o Ograniczenie wiekowe: 14+
ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA
o 343 karty scenariuszy
o 40 żetonów
o 1 Księga kampanii
TerazGry.pl - Planszowe, Karciane, Fabularne, Zręcznościowe, Strategiczne, Łamigłówki. Sklep z grami planszowymi. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.