- Gry planszowe i towarzyskie +
- Gry dla dzieci +
- Łamigłówki +
- Puzzle +
- Poker i karty do gry +
- Karcianki kolekcjonerskie +
- Gry RPG po polsku
- Gry RPG po angielsku
- Książki i czasopisma
- Gry figurkowe i bitewne
+ - Akcesoria- Akcesoria Army Painter- Akcesoria do malowania- Akcesoria Malarskie- Chemia- Elementy makiet- Marvel: Crisis Protocol- Narzędzia- Piach modelarski- Podkłady i spraye- Popiersia i figurki- Posypki- Pozostałe- Pył trocinowy- Star Wars Armada- Star Wars Legion- Star Wars X-Wing- Tufty Kwiaty/Krzaki- Zestawy
- Gadżety +
Wybierz kategorię
Producent
Najczęściej oglądane
Informacje o produkcie
Wielka Księga Szaleństwa
Brak ocen
- Producent: Portal
- Waga: 1.1 kg
- Ean:5903240069149
- Dostawa:od 7,99 zł (zobacz koszty dostawy)
Cena: Produkt archiwalny
W magicznej bibliotece daliście się porwać wrodzonej ciekawości młodych adeptów magii. Otworzyliście księgę z działu woluminów zakazanych. Wiele o niej słyszeliście, ale chcieliście zobaczyć to na własne oczy. Nie spodziewaliście się, że konsekwencje mogą być tak okropne... Z każdej ze stron wylewają się magiczne zaklęcia i niebezpieczne monstra zrodzone z magii zagrażające całemu światu! Teraz to Wy, jako zwykłe żółtodzioby, staniecie w szranki z Wielką Księgą Szaleństwa! Wielka Księga Szaleństwa to gra kooperacyjna oparta o mechanizm budowania talii. To emocjonująca przygoda zarówno dla początkujących jak i bardziej zaawansowanych graczy. Podczas rozgrywki gracze wcielają się w uczniów czarodziejskiej szkoły magii, którzy otworzyli zakazaną księgę szaleństwa uwalniając magiczne stwory starające się ich opętać. Wspólnymi siłami gracze starają się zamknąć tytułową księgę. Gra przebiega w ciągu 5 rund. W finałowej rundzie gracze starają się przełamać ostatnie klątwy rzucone przez stwory z księgi i zamknąć ją na zawsze… Runda składa się z ruchu gracza, w której wykonuje on poszczególne fazy: Faza Koncentracji – gdzie czarodziej odświeża wszystkie swoje czary Faza Potworów – czas, w której potwory uciekają z księgi Faza Akcji – czarodzieje rzucają zaklęcia, zdobywają nowe elementy żywiołów, starają się przełamać klątwy potworów, zdobywają nowe zaklęcia, czy też leczą się z szaleństwa! Faza Uzdrawiania – faza, w której gracze regenerują swoje zapasy mocy magicznej potrzebne do rzucania zaklęć i przełamywania klątw. Faza Akcji to całe serce gry Wielka Księga Szaleństwa, w której to gracze będą wykorzystywać swoje zdolności magiczne i zasoby żywiołów do władania potężnymi zaklęciami. Tylko dzięki ogromnej wiedzy, którą zdobędą podczas gry, będą w stanie w pełni wykorzystać swój czarodziejski potencjał. Tylko dzięki współpracy będą w stanie stawić czoła przeciwieństwu losu i ujść z życiem!
Wiek od: 12
Min. czas gry: 90
Max. czas gry: 90
Min. liczba graczy: 2
Max. liczba graczy: 5
Wiek od: 12
Min. czas gry: 90
Max. czas gry: 90
Min. liczba graczy: 2
Max. liczba graczy: 5
669 58 86 58 sklep@terazgry.pl
Kościańska 30/1, 60-111 Poznań
Pracujemy pn-pt: 10.00-18.00
NIP: 6652769563