- Gry planszowe i towarzyskie +
- Gry dla dzieci +
- Łamigłówki +
- Puzzle +
- Poker i karty do gry +
- Karcianki kolekcjonerskie +
- Gry RPG po polsku
- Gry RPG po angielsku
- Książki i czasopisma
- Gry figurkowe i bitewne
+ - Akcesoria- Akcesoria Army Painter- Akcesoria do malowania- Akcesoria Malarskie- Chemia- Elementy makiet- Marvel: Crisis Protocol- Narzędzia- Piach modelarski- Podkłady i spraye- Popiersia i figurki- Posypki- Pozostałe- Pył trocinowy- Star Wars Armada- Star Wars Legion- Star Wars X-Wing- Tufty Kwiaty/Krzaki- Zestawy
- Gadżety +
Wybierz kategorię
Producent
Najczęściej oglądane
Informacje o produkcie
Railroad Revolution
Brak ocen
- Producent: Hobbity
- Waga: 2 kg
- Ean:4260316380111
- Dostawa:od 7,99 zł (zobacz koszty dostawy)
Cena: Produkt archiwalny
Stany Zjednoczone XIX wieku. Przyjmując przez Kongres nowe ustawy: "Pacific Railroad Acts", rząd Stanów Zjednoczonych otworzył bramy do wnętrza kontynentu wielu prywatnym przedsiębiorstwom kolejowym. Wystartował wielki wyścig, mający na celu rozwój Wielkich Równin i budowę Linii Transkontynentalnej tak, aby stworzyć prawdziwie zunifikowane Stany Zjednoczone Ameryki. Zasiedlenie zachodu wspierane przez "Homestead Acts", zapewniało dalszą zachętę do rozbudowy linii kolejowych w całym kraju.
Wraz z szybszym podróżowaniem, pojawiła się potrzeba szybszej komunikacji. Kompanie telegraficzne chciały skorzystać z profitów, nadanych przez ustawy, pozwalające im na podłączenie swoich linii do linii telegraficznych kompanii kolejowych, jak tylko zostaną zbudowane. Szybki rozwój kompanii telegraficznych spowodował, że ich akcje stały się bardzo atrakcyjne dla przedsiębiorców, którzy gromadnie przybyli do nowo połączonych miast, aby uszczknąć dla siebie "kawałek tortu".
Wcielasz się w rolę właściciela małej kompanii kolejowej na Wschodnim Wybrzeżu. Rywalizując
z innymi graczami, będącymi Twoją konkurencją, starasz się rozbudować własną sieć kolejową na Zachód i rozwinąć swoją firmę.
Będziesz budował stacje kolejowe w miastach przyłączonych do Twojej sieci kolejowej
i uczestniczył w rozwoju pierwszego transkontynentalnego telegrafu. Musisz również ostrożnie zarządzać swoimi pracownikami, w odpowiednim momencie, korzystając z ich umiejętności.
Liczba graczy: 2 - 4
Wiek graczy: od 12 lat
Czas gry: 45 - 90 min.
Edycja: polska
Instrukcja: polska
Wymiary pudełka: 295x295x75 mm
PUDEŁKO ZAWIERA:
Wraz z szybszym podróżowaniem, pojawiła się potrzeba szybszej komunikacji. Kompanie telegraficzne chciały skorzystać z profitów, nadanych przez ustawy, pozwalające im na podłączenie swoich linii do linii telegraficznych kompanii kolejowych, jak tylko zostaną zbudowane. Szybki rozwój kompanii telegraficznych spowodował, że ich akcje stały się bardzo atrakcyjne dla przedsiębiorców, którzy gromadnie przybyli do nowo połączonych miast, aby uszczknąć dla siebie "kawałek tortu".
Wcielasz się w rolę właściciela małej kompanii kolejowej na Wschodnim Wybrzeżu. Rywalizując
z innymi graczami, będącymi Twoją konkurencją, starasz się rozbudować własną sieć kolejową na Zachód i rozwinąć swoją firmę.
Będziesz budował stacje kolejowe w miastach przyłączonych do Twojej sieci kolejowej
i uczestniczył w rozwoju pierwszego transkontynentalnego telegrafu. Musisz również ostrożnie zarządzać swoimi pracownikami, w odpowiednim momencie, korzystając z ich umiejętności.
Rozpoczęła się Kolejowa Rewolucja!
Liczba graczy: 2 - 4
Wiek graczy: od 12 lat
Czas gry: 45 - 90 min.
Edycja: polska
Instrukcja: polska
Wymiary pudełka: 295x295x75 mm
PUDEŁKO ZAWIERA:
- plansza do gry
- 4 plansze graczy
- 64 robotników
- 52 budynki
- 68 torów
- 12 znaczników wydajności
- 48 akcji telegrafu
- 6 żetonów telegrafu
- 13 żetonów miast
- 24 żetony pociągu
- 38 żetonów kamieni milowych
- 9 żetonów transakcji
- 4 żetony przygotowania (dwustronne)
- 1 żeton pierwszego gracza
- 52 banknoty
- instrukcja
669 58 86 58 sklep@terazgry.pl
Kościańska 30/1, 60-111 Poznań
Pracujemy pn-pt: 10.00-18.00
NIP: 6652769563