- Gry planszowe i towarzyskie +
- Gry dla dzieci +
- Łamigłówki +
- Puzzle +
- Poker i karty do gry +
- Karcianki kolekcjonerskie +
- Gry RPG po polsku
- Gry RPG po angielsku
- Książki i czasopisma
- Gry figurkowe i bitewne
+ - Akcesoria- Akcesoria Army Painter- Akcesoria do malowania- Akcesoria Malarskie- Chemia- Elementy makiet- Marvel: Crisis Protocol- Narzędzia- Piach modelarski- Podkłady i spraye- Popiersia i figurki- Posypki- Pozostałe- Pył trocinowy- Star Wars Armada- Star Wars Legion- Star Wars X-Wing- Tufty Kwiaty/Krzaki- Zestawy
- Gadżety +
Wybierz kategorię
Producent
Najczęściej oglądane
Informacje o produkcie
Księga II Magiczna moneta 4M
Brak ocen
- Producent: 4M
- Waga: 0.3 kg
- Ean:4893156067012
- Dostawa:od 7,99 zł (zobacz koszty dostawy)
Cena: Produkt archiwalny
Księga II - Magiczna Moneta ucieszy każdego, kto zna popularność trików magicznych z monetami. Dzięki Księdze II i Ty możesz zostać magikiem! Przeciśnij monetę załączoną do księgi przez membranę, wzbudzając zachwyt swojej publiczności, którą są Twoi najbliżsi! Dzięki informacjom, które znajdziesz w Księdze, nauczysz się prostych i efektownych sztuczek takich jak trik ze znikającą monetą.
Wiek lub rocznik: od 8 lat
Wymiary: op. 12,5x15,5x3 cm
Wiek lub rocznik: od 8 lat
Wymiary: op. 12,5x15,5x3 cm
Zawartość:
- magiczna moneta,
- gumowa nakładka,
- gumka,
- podstawa.
669 58 86 58 sklep@terazgry.pl
Kościańska 30/1, 60-111 Poznań
Pracujemy pn-pt: 10.00-18.00
NIP: 6652769563