Darmowa dostawa Darmowa dostawa od 400 zł

Talisman: Magia i Miecz - Kraina Ognia

Producent: Galakta
Talisman: Magia i Miecz - Kraina Ognia
  • Dostawa: od 7,99 zł Więcej przesyłek
  • Ean: 5902259200161

Koszt wysyłki jest uzależniony od wagi zamówionego towaru i zaczyna się już od 8 zł. Dokładny koszt jest podany w momencie wyboru sposobu przesyłki oraz sposobu płatności przy zamawianiu towaru. Najniższa cena wysyłki podana jest na stronie każdego produktu.
Przy każdym produkcie podana jest też waga i można sprawdzić cenę wysyłki według poniższej tabeli.


Przesyłka krajowa

Rodzaj dostawy/płatności

do 400 zł

powyżej 400 zł

Czas dostawy
od momentu wysłania

zwykły przelew,
przelewy24,
karta płatnicza

Płatność przy odbiorze

Kurier48 Poczta Polska

11 zł

14 zł

gratis

do 72h

Kurier DPD

15 zł

18.5 zł

gratis

24h

Paczkomat INPOST

9 zł

13 zł

gratis

do 48h

Kurier 48 Odbiór w Punkcie

7.99 zł

-

gratis

do 48h

Paczka w ruchu

5.99 zł

-

gratis

do 5dni

Odbiór własny
Kościańska 30/1 , 61-112 Poznań

0zł

0zł

0zł

od poniedziałku do piątku
w godzinach 10:30 - 18:00 po wcześniejszym ustaleniu terminu


Przesyłka zagraniczna
Waga Cena
do 0,34kg 23zł
od 0,35kg
do 0,99kg
38zł
od 1kg
do 1,99kg
70zł
od 2kg
do 15kg
100zł
Zamknij
Produkt archiwalny
Opis produktu
Wielki skarb i wielkie zagrożenie wyłania się z płonących głębin. Okrutne ifryty przybywają ze swego podziemnego królestwa z nikczemnym zamiarem strawienia wszystkich Krain w śmiertelnym ogniu. Nie spoczną, nim każdy skrawek ziemi nie pokryje się popiołem, a każdy ich mieszkaniec, uprzednio zakuty w mosiężne kajdany, nie zostanie zagnany w ogniste czeluście.

W nowym rozszerzeniu gracze otrzymują cztery nowe postacie, które będą przemierzać krainy. Niezależnie czy wcielą się w mistrzowsko władającego bronią Derwisza, wędrującą Nomadkę, władającego magią Szlachetnego Dżina czy potężną Panią Wojny, będą mogli skorzystać z ich specjalnych zdolności aby pokonać wrogów i przejąć kontrolę nad krainą Magii i Miecza.

Kraina Ognia wprowadza ponadto trzy nowe karty alternatywnych zakończeń, oferujących jeszcze więcej możliwości rozgrywki, w zależności od tego, czy cel jest jawny czy ukryty. Niezależnie czy gracze zdecydują się na skorzystanie z alternatywnych zakończeń czy tradycyjną rozgrywkę, będą musieli wykorzystać siłę i moc swoich postaci do granic ich możliwości. Płomienie Ifrytów sięgają do najdalszych zakątków krain Magii i Miecza, i jeśli gracze ich nie powstrzymają, zmienią je w popiół.

W rozszerzeniu Kraina Ognia gracze znajdą ponad osiemdziesiąt nowych kart przygód, wśród których wiele skupia się na zagrożeniu ze strony Ifrytów. Gracze doświadczą gorąca płomieni, reprezentowanego przez nową mechanikę: spalenie. Wcześniej przedmioty i przyjaciele byli odrzucani po zużyciu, jednak po nadejściu Ifrytów wszystko się zmieniło.

Niektóre karty z rozszerzenia Kraina ognia zmuszają graczy do spalenia określonej ilości kart. Kiedy karta zostaje spalona, należy usunąć ją z gry. Wraz z niszczycielskim marszem Ifrytów przez krainę Magii i Miecza, ich płomienie palą przedmioty, przyjaciół, zaklęcia i karty przygód, pozbawiając poszukiwaczy cennego wsparcia w ich poszukiwaniach. Jedynym sposobem na powstrzymanie niszczycielskiej potęgi jest dotarcie do wewnętrznej krainy i zdobycie Korony Władzy.

Jedyne karty, jakie nie mogą zostać spopielone przez bezlitosne płomienie Ifrytów, to karty posiadające symbol odporności na ogień, jednak większość z nich powoduje jedynie kolejne efekty spalenia. Najgroźniejsze spośród nich to Elitarne Ifryty – niepowstrzymani wrogowie, których jedynym celem jest zniszczenie krainy. Wielu z nich dodatkowo posiada zdolności, które będą szerzyć zniszczenie w całych krainach Magii i Miecza. Tych bezwzględnych przeciwników należy pokonać tak szybko jak to możliwe, by nie pozbawiać poszukiwaczy kart, które posiadają.

Ogień Ifrytów pochłonie nie tylko karty, ale także strawi krainy. Nowe znaczniki spalonej ziemi są umieszczane na planszy przez różne efekty, a postacie, które zakończą ruch na płonących polach otrzymają obrażenia. Bezpieczne podróżowanie przez krainy to luksus, na który już nikt nie może sobie pozwolić.

Ifryty mogą również wpływać na wygląd krain także w inny sposób – umieszczając na planszy znajdujące się w tym rozszerzeniu karty terenu. Dzięki nim cmentarz może zarosnąć lasem a tawerna obrócić się w ruinę. Pomimo tego, że karty mogą zakryć przydatne miejsca, sprytni gracze wykorzystają je do uniknięcia niebezpieczeństw. Jeśli strażnik lub portal są przykryte karta terenu, gracze mogą swobodnie przechodzić do środkowej lub wewnętrznej krainy.

Rozszerzenie Kraina Ognia oferuje graczom 81 nowych kart Przygód, 19 nowych kart Zaklęć, 19 kart Terenu, 3 karty Alternatywnych Zakończeń, 4 nowe karty Poszukiwaczy wraz z plastikowymi figurkami oraz 34 żetony Spalonej ziemi, które odzwierciedlają ekspansję ifrytów w świecie Magii i Miecza.

Czy jesteście w stanie ugasić ich piekielny ogień?

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Talisman: Magia i Miecz.

Liczba graczy:     2 - 6 osób
Wiek:     od 14 lat
Czas gry:     ok. 90 minut
Wydawca:     Galakta
Projektant:     Samuel Bailey
Wydanie:     polskie
Instrukcja:     polska

Zawartość pudełka:
  • 81 kart Przygód
  • 19 kart Zaklęć
  • 19 kart Terenu
  • 3 karty Alternatywnych Zakończeń
  • 4 karty Poszukiwaczy z plastikowymi figurkami
  • 34 żetony Spalonej ziemi

TerazGry.pl - Planszowe, Karciane, Fabularne, Zręcznościowe, Strategiczne, Łamigłówki. Sklep z grami planszowymi. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.

Oprogramowanie KQS.store : Projekt i wdrożenie opis