- Gry planszowe i towarzyskie +
- Gry dla dzieci +
- Łamigłówki +
- Puzzle +
- Poker i karty do gry +
- Karcianki kolekcjonerskie +
- Gry RPG po polsku
- Gry RPG po angielsku
- Książki i czasopisma
- Gry figurkowe i bitewne
+ - Akcesoria- Akcesoria Army Painter- Akcesoria do malowania- Akcesoria Malarskie- Chemia- Elementy makiet- Marvel: Crisis Protocol- Narzędzia- Piach modelarski- Podkłady i spraye- Popiersia i figurki- Posypki- Pozostałe- Pył trocinowy- Star Wars Armada- Star Wars Legion- Star Wars X-Wing- Tufty Kwiaty/Krzaki- Zestawy
- Gadżety +
Gra i układanka logiczna Tęcza
Drewniana gra i układanka logiczna z kolorowymi kartami zadań. Gracz ma za zadanie ułożyć z drewnianych klocków rozmaite konstrukcje 2D lub 3D odtwarzając rysunki przedstawione na kartach. Gra ćwiczy spostrzegawczość , pamięć, refleks. Zadania z kart można układać samodzielnie albo grać z przyjaciółmi układając na czas to samo zadanie " kto pierwszy ten lepszy" lub każdy losuje kartę z dowolnego stopnia trudności.
Polecamy: Grajcie o zwycięstwo kart- przykładowa rozgrywka poniżej.
Zestaw zawiera: 64 drewniane elementy tęczy, 40 dwustronnych kart (razem 80 zadań) 4 stopnie trudności.
Wiek 6+
Przygotowanie gry:
1. Każdy z graczy otrzymuje zestaw tęczy każdego koloru.
2. Karty potasuj i połóż na środku stołu.
Cel gry:
1. Zadaniem gracza jest ułożenie elementów tęczy zgodnie z rysunkiem na karcie. Kto pierwszy ułoży wzór poprawnie zaklepuje kartę i bierze ją do siebie. Gracz, który jako pierwszy uzbiera 10 kart wygrywa rozgrywkę.
Etapy gry:
1. Jeśli chcesz rozegrać trudniejszą partię graj kartami z 3 lub 4 kropkami. Jeśli chcesz rozegrac łatwiejszą partię graj kartami z 1 lub 2 kropkami.
2. Dowolny gracz odkrywa pierwszą kartę ze stosu. Każdy z graczy stara się szybko ułożyć elementy tęczy zgodnie z rysunkiem na odkrytej karcie. Gracz, który ułoży prawidłowo wzór jako pierwszy zaklepuje kartę, wygrywa rundę i zabiera kartę do siebie
3. Wzory z linią na kartach należy stawiać na stole, a wzory bez linii układać płasko na stole.
4. Karna karta. Jeśli gracz zaklepał kartę ale zrobił to za wcześnie lub ułożony przez niego wzór jest niezgodny z rysunkiem na karcie wówczas musi oddać jedną ze swoich kart. Oddaną kartę oraz pierwszą kartę ze stosu należy położyc pod spód stosu i rozpocząć kolejną rundę. Jeśli gracz nie ma jeszcze swoich kart , to traci kolejkę.
5. Wspólnie oglądajcie swoje układanki i sprawdzajcie zgodność ze wzorem na karcie.
Producent: BS Toys
Wymiary: 222x229 mm
Grupa wiekowa: 6+
Opakowanie: pudełko
669 58 86 58 sklep@terazgry.pl
Kościańska 30/1, 60-111 Poznań
Pracujemy pn-pt: 10.00-18.00
NIP: 6652769563