- Gry planszowe i towarzyskie +
- Gry dla dzieci +
- Łamigłówki +
- Puzzle +
- Poker i karty do gry +
- Karcianki kolekcjonerskie +
- Gry RPG po polsku
- Gry RPG po angielsku
- Książki i czasopisma
- Gry figurkowe i bitewne
+ - Akcesoria- Akcesoria Army Painter- Akcesoria do malowania- Akcesoria Malarskie- Chemia- Elementy makiet- Marvel: Crisis Protocol- Narzędzia- Piach modelarski- Podkłady i spraye- Popiersia i figurki- Posypki- Pozostałe- Pył trocinowy- Star Wars Armada- Star Wars Legion- Star Wars X-Wing- Tufty Kwiaty/Krzaki- Zestawy
- Gadżety +
Wybierz kategorię
Producent
Najczęściej oglądane
Informacje o produkcie
Mysterium (edycja polska)
Brak ocen
Mroczną posiadłość nawiedza duch nieszczęśnika, który wiele lat temu padł ofiarą morderstwa. Dopóki zagadka nie zostanie rozwiązana, nie zazna spokoju. Przybywacie na miejsce, aby wspólnie odtworzyć przebieg tamtej feralnej nocy. Nie sprostacie temu bez pomocy ducha, który zsyłając wizje z ukrytymi wskazówkami próbuje naprowadzić Was na trop sprawcy. Niestety czas działa na Waszą niekorzyść wraz ze wschodem słońca duch rozpłynie się w powietrzu. Mysterium to gra skojarzeniowa oparta na współpracy, w której jedna osoba wciela się w ducha i za pomocą pięknie ilustrowanych kart naprowadza pozostałe na właściwy trop. W każdej rundzie będziecie interpretować grafiki, spróbujecie zidentyfikować podejrzanych oraz ustalić miejsce i narzędzie zbrodni. Na zrekonstruowanie przebiegu wydarzeń macie tylko 7 rund! Na czym to polega? Mysterium to gra kooperacyjna, co oznacza, że wspólnie wygrywacie albo przegrywacie. Macie też wspólny cel ustalić okoliczności śmierci nawiedzającego posiadłość ducha. Aby to zrobić, musicie odpowiednio zinterpretować przesyłane przez niego wizje. Przed rozpoczęciem rozgrywki zdecydujcie, kto z Was wcieli się w ducha, a kto w badaczy. Duch i badacze grają według innych zasad. Gracz wcielający się w ducha musi prowadzić badaczy podczas śledztwa, zostawiając im wskazówki w formie ilustrowanych kart wizji dotyczące podejrzanych, miejsc i przedmiotów, które muszą znaleźć. Duch może się porozumiewać z badaczami wyłącznie za pomocą tych kart. Każdy z pozostałych graczy (badaczy) ma 1 cel osobisty: musi odkryć po 1 przypisanym mu podejrzanym, miejscu i przedmiocie. Pamiętajcie, aby współpracować i razem interpretować karty wizji przedstawiane przez ducha. Dlaczego pokochasz tę grę? To niezwykle klimatyczna i angażująca gra skojarzeniowa, która pozwala nam jeszcze lepiej poznać naszych znajomych. Dyskusje nad stołem i wspólne analizowanie podpowiedzi łączą się w niej z gęstą atmosferą nawiedzonego domu. Niesymetryczne role badaczy i ducha zapewniają zupełnie różne doświadczenia. Czym innym jest dobieranie odpowiednich wskazówek do poszczególnych osób i zachowywanie pokerowej twarzy, a czym innym analizowanie podpowiedzi i branie udział w burzy mózgów na temat ich interpretacji. Ograniczenie rozgrywki do jedynie 7 rund sprawia, że gracze czują dodatkową presję. Im mniej czasu zostało, tym trudniej będzie podjąć odpowiednie decyzje!
Wiek od: 10
Min. czas gry: 42
Max. czas gry: 42
Min. liczba graczy: 2
Max. liczba graczy: 7
Wysokość: 28.5cm
Długość: 8cm
Szerokość: 28.5cm
Wiek od: 10
Min. czas gry: 42
Max. czas gry: 42
Min. liczba graczy: 2
Max. liczba graczy: 7
Wysokość: 28.5cm
Długość: 8cm
Szerokość: 28.5cm
669 58 86 58 sklep@terazgry.pl
Kościańska 30/1, 60-111 Poznań
Pracujemy pn-pt: 10.00-18.00
NIP: 6652769563