- Gry planszowe i towarzyskie +
- Gry dla dzieci +
- Łamigłówki +
- Puzzle +
- Poker i karty do gry +
- Karcianki kolekcjonerskie +
- Gry RPG po polsku
- Gry RPG po angielsku
- Książki i czasopisma
- Gry figurkowe i bitewne
+ - Akcesoria- Akcesoria Army Painter- Akcesoria do malowania- Akcesoria Malarskie- Chemia- Elementy makiet- Marvel: Crisis Protocol- Narzędzia- Piach modelarski- Podkłady i spraye- Popiersia i figurki- Posypki- Pozostałe- Pył trocinowy- Star Wars Armada- Star Wars Legion- Star Wars X-Wing- Tufty Kwiaty/Krzaki- Zestawy
- Gadżety +
51. stan
- Producent: Portal
- Waga: 0.6 kg
- Ean:
- Dostawa:od 7,99 zł (zobacz koszty dostawy)
Cena: Produkt archiwalny
Świat, który znasz przestał istnieć. Nie ma rządu. Nie ma armii. Nie ma cywilizacji. Bunt komputerów, wojna z maszynami, upadek świata ludzi. Stany Zjednoczone upadły na kolana. Wojna z maszynami trwa od trzydziestu lat. Powoli rosną ośrodki skupiające ludzi i próbujące zdobyć władzę w okolicy. Przejąć kontrolę nad sąsiadami. Zbudować nowy kraj. Nowy, 51. Stan…
51. Stan to gra karciana osadzona w uniwersum Neuroshimy, bestsellerowej gry fabularnej wydawnictwa Portal. Gracze wcielają się w role przywódców jednej z czterech frakcji (Mutanci, Kupcy, Nowojorczycy lub Appalachianie) i próbują rozwinąć swoją potęgę. Budują nowe Lokacje, podpisują Umowy, starają się atakować słabszych sąsiadów, by dostarczyć do bazy Zdobycze.
Mechanika gry opiera się na nowatorskiej regule pozwalającej użyć każdej z kart lokacji w grze na jeden z trzech sposobów – gracz sam decyduje, czy posiadaną kartę (np. Stacji paliw) chce wystawić jako Lokację, czy chce ja napaść i wystawić jako Zdobycz czy też chce z nią nawiązać handel i wystawić ją jako Umowę. Olbrzymia ilość decyzji, jakie mają gracze, bogactwo fabularne, sprawiają, że gra jest nieprawdopodobnie emocjonująca i posiada bardzo wysoki współczynnik regrywalności.
Jak to działa?
Z każdą lokacją w grze gracze mogą nawiązać kontakt na jeden z trzech sposobów. Na przyklad widzisz na horyzoncie starą "Radiostację" i:- albo napadasz ją i kradniesz sprzęt,
- albo nawiązujesz z nią współpracę i będziesz mógł z niej korzystać co turę,
- albo budujesz tory , przyłączasz ją do siebie i masz ją na wyłączność na zawsze.
Jedna karta, trzy możliwości, dziesiątki decyzji.
Autorem gry jest Ignacy Trzewiczek. Gra przeznaczona jest dla 2-4 graczy, czas rozgrywki nie przekracza godziny. Grafiki do gry wykonali znani fanom NS ilustratorzy, m.in. Mariusz Gandzel, Piotr Foksowicz, Tomasz Jędruszek
Liczba graczy: 2 - 4 osoby
Wiek: od 10 lat
Czas gry: ok. 30 - 90 minut
Losowość: istotna losowość
Interakcja: minimalna interakcja
Złożoność: średnia złożoność
Wydawca: Wydawnictwo Portal
Projektant: Ignacy Trzewiczek
Pasujące koszulki: standard ccg
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska
Zawartość pudełka:
- 109 kart
- 110 znaczników
- kolorowa instrukcja
669 58 86 58 sklep@terazgry.pl
Kościańska 30/1, 60-111 Poznań
Pracujemy pn-pt: 10.00-18.00
NIP: 6652769563