- Gry planszowe i towarzyskie +
- Gry dla dzieci +
- Łamigłówki +
- Puzzle +
- Poker i karty do gry +
- Karcianki kolekcjonerskie +
- Gry RPG po polsku
- Gry RPG po angielsku
- Książki i czasopisma
- Gry figurkowe i bitewne
+ - Akcesoria- Akcesoria Army Painter- Akcesoria do malowania- Akcesoria Malarskie- Chemia- Elementy makiet- Marvel: Crisis Protocol- Narzędzia- Piach modelarski- Podkłady i spraye- Popiersia i figurki- Posypki- Pozostałe- Pył trocinowy- Star Wars Armada- Star Wars Legion- Star Wars X-Wing- Tufty Kwiaty/Krzaki- Zestawy
- Gadżety +
Wybierz kategorię
Producent
Najczęściej oglądane
Informacje o produkcie
Elekt: Trzy dodatki
Brak ocen
- Producent: Pozostali producenci
- Waga: 0.9 kg
- Ean:
- Dostawa:od 7,99 zł (zobacz koszty dostawy)
Cena: Produkt archiwalny
Pakiet ten zawiera trzy dodatki do gry Elekt - Powołanie, Spiż i Wiedźmy. Elekt: Spiż to pakiet 16 "baśniowych" kart, m.in. przywileju, jednostek, misji. Elekt: Powołanie zawiera cztery zestawy jednostek podstawowych dla każdego z graczy - w sumie 16 kart. Od teraz każdą rozgrywkę rozpoczniecie z inną kombinacją jednostek. Elekt: Wiedźmy to dodatek, który zawiera nowe, piękne karty, które ubogacają walory mechaniczne i estetyczne płynące z gry. Uwaga - rozszerzenie skierowane jest to dorosłego odbiorcy (18+). Ilustracje zawierają elementy erotyki i brutalności. Elekt to taktyczna gra karciana dla 2-4 osób utrzymana w stylistyce dark fantasy. Gracze wcielają się w pretendentów do tronu mrocznego Dominatu Ebionitów. Aby zostać nowym władcą, będziecie przejmować władzę i spiskować. Będziecie przywoływać upiory i sługi ciemności, aby zasilać ich moce żarem. Najprzebieglejszy z Was zasiądzie na szczycie Wieży Dzwonów. Dowiedz się więcej o grze, dzięki oficjalnemu zwiastunowi Gra Elekt osadzona jest w post-apokaliptycznym świecie techno-fantasy, stworzonym przez Michała Markowskiego i opisanym w podręczniku RPG Klanarchia. Mechanika gry daje graczom mnóstwo możliwości prowadzenia strategii, blefowania i dopiekania innym. Jak to wygląda? W grze znajdują się trzy Strefy walk, do których gracze przydzielają swoje Jednostki z ręki. Jednostki te posiadają symbole Okultyzmu, Podstępu, Przemocy i Władzy (w różnych ilościach i kombinacjach). Przewaga w posiadaniu konkretnego symbolu pozwala aktywować związany z nim efekt np. zabicie Jednostki przeciwnika. Na końcu, ilość posiadanych symboli Władzy decyduje o tym, kto zgarnia kartę leżącą w Strefie i zapisane na niej Tytuły. Ten kto pierwszy zdobędzie wymaganą liczbę Tytułów, zostanie wybrany nowym Cesarzem i zwycięzcą gry.
Wiek od: 18
Wiek od: 18
669 58 86 58 sklep@terazgry.pl
Kościańska 30/1, 60-111 Poznań
Pracujemy pn-pt: 10.00-18.00
NIP: 6652769563