- Gry planszowe i towarzyskie +
- Gry dla dzieci +
- Łamigłówki +
- Puzzle +
- Poker i karty do gry +
- Karcianki kolekcjonerskie +
- Gry RPG po polsku
- Gry RPG po angielsku
- Książki i czasopisma
- Gry figurkowe i bitewne
+ - Akcesoria- Akcesoria Army Painter- Akcesoria do malowania- Akcesoria Malarskie- Chemia- Elementy makiet- Marvel: Crisis Protocol- Narzędzia- Piach modelarski- Podkłady i spraye- Popiersia i figurki- Posypki- Pozostałe- Pył trocinowy- Star Wars Armada- Star Wars Legion- Star Wars X-Wing- Tufty Kwiaty/Krzaki- Zestawy
- Gadżety +
Descent: Mgły Bilehall
- Producent: Galakta
- Waga: 0.8 kg
- Ean:5902259204602
- Dostawa:od 7,99 zł (zobacz koszty dostawy)
Cena: Produkt archiwalny
Kiedy władcy Bilehall złożyli hołd Waiqarowi Nieumarłemu, podobno przyjął ich przysięgi o zmierzchu, stojąc na szczycie góry, leżącej na granicy dwóch regionów. Zdradzieccy lordowie, owej nocy przemienili się w ohydne istoty, nie do końca żywe i nie do końca martwe. Kiedy mrok, otaczający krainę poszedł wniwecz, lordowie zeszli z górskiego stoku, a po rządzonych przez nich siołach i miasteczkach, nie pozostał ślad - wszystko połknęły opary nienasyconej, plugawiącej mgły Waiqara.
"Mgły Bilehall" to rozszerzenie, które wprowadza niebezpieczną, jednoaktową kampanię, osadzoną w księstwie Bilehall, jednej z domen Waiqara Zdrajcy. Podczas dziesięciu ekscytujących spotkań, bohaterowie będą musieli pokonać przerażających wrogów, jednocześnie rozwiązując tajemnicę własnych, spaczonych ciał. Horda przedziwnych potworów oraz potężnych popleczników, przetoczy się po zestawie zupełnie nowych, zdradzieckich kafelków, wprowadzając przeklętą Krainę Mgieł do Twoich przygód!
Uwaga: to nie jest samodzielna gra, do rozgrywki wymagane jest posiadanie gry Descent: Wędrówki w mroku.
ZAWARTOŚĆ:
- 12 plastikowych figurek
- 8 kart przedmiotów sklepowych
- 4 karty stanu
- 3 karty reliktów
- 6 kart spaczenia
- 6 kart potworów
- 3 karty popleczników
- 12 żetonów osypującego się terenu
- 13 kafelków planszy
- 5 żetonów stanu
- 3 żetony starego muru
- 12 żetonów obrażeń
- 8 żetonów bohaterów
- 15 kart wydarzeń podróży
- 3 żetony popleczników
- instrukcja/Księga Przygód
Autor: Kara Centell-Dunk
Rok wydania: 2018
Minimalna liczba graczy: 2
Maksymalna liczba graczy: 5
Minimalny wiek graczy: 14
Maksymalny wiek graczy: 99
Minimalny czas gry (min): 120
Maksymalny czas gry (min): 180
Edycja: polska
Instrukcja: polska
Wysokość (mm): 255
Szerokość (mm): 255
Głębokość (mm): 50
669 58 86 58 sklep@terazgry.pl
Kościańska 30/1, 60-111 Poznań
Pracujemy pn-pt: 10.00-18.00
NIP: 6652769563