- Gry planszowe i towarzyskie +
- Gry dla dzieci +
- Łamigłówki +
- Puzzle +
- Poker i karty do gry +
- Karcianki kolekcjonerskie +
- Gry RPG po polsku
- Gry RPG po angielsku
- Książki i czasopisma
- Gry figurkowe i bitewne
+ - Akcesoria- Akcesoria Army Painter- Akcesoria do malowania- Akcesoria Malarskie- Chemia- Elementy makiet- Marvel: Crisis Protocol- Narzędzia- Piach modelarski- Podkłady i spraye- Popiersia i figurki- Posypki- Pozostałe- Pył trocinowy- Star Wars Armada- Star Wars Legion- Star Wars X-Wing- Tufty Kwiaty/Krzaki- Zestawy
- Gadżety +
Wybierz kategorię
Producent
Najczęściej oglądane
Informacje o produkcie
Graj z głową: Almanach Mistrza Gry (drugie wydanie)
Brak ocen
Jak ułożyć sobie relację z graczem? Jak zbudować dobrą drużynę? Jak przyznawać punkty doświadczenia? Jak dać frajdę z bohatera gracza? Zmierz się z najważniejszymi problemami Mistrza Gry! Odpowiedz na te pytania... z głową! Artykuły zamieszczone w Graj z głową: Almanach Mistrza Gry podejmują kluczowe zagadnienia relacji Mistrza Gry z graczami. Książka naszpikowana jest przykładami, zawiera anegdoty z sesji, przydatne trików i propozycje rozwiązań częstych problemów. To nieoceniona pomoc dla początkujących Mistrzów Gry, punkt odniesienia dla tych bardziej zaawansowanych oraz po prostu znakomita lektura. Podręcznik podzielony jest na cztery duże rozdziały: Gracz - w którym znajdują się techniki związane z relacjami pomiędzy MG i graczem, wyjaśnienie tego, czego pragną gracze na sesji i jak realizować ich potrzeby. Drużyna - w którym znajdują się metody, dzięki którym MG może zespolić graczy i zmienić ich w dobrze współpracującą, ciekawą drużynę BG. Punkty doświadczenia - w którym znajdują się porady i sztuczki związane z przyznawaniem graczom PD. Bohater gracza - zawierający techniki poświęcone postaciom graczy i takim zagadnieniom jak śmierć postaci, czy metodom ubarwiania Bohaterów Graczy. Almanach Mistrza Gry: Graj z głową to drugi tom z cyklu almanachów Mistrza Gry zapoczątkowanego przez "Graj twardo" Johna Wick'a. Ignacy Trzewiczek, doświadczony Mistrz Gry i współautor gier Neuroshima i Monastyr, zasłynął "Jesienną Gawędą", cyklem artykułów o prowadzeniu Warhammera, kóry na zawsze zmienił wizerunek tej gry w Polsce.
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
669 58 86 58 sklep@terazgry.pl
Kościańska 30/1, 60-111 Poznań
Pracujemy pn-pt: 10.00-18.00
NIP: 6652769563