- Gry planszowe i towarzyskie +
- Gry dla dzieci +
- Łamigłówki +
- Puzzle +
- Poker i karty do gry +
- Karcianki kolekcjonerskie +
- Gry RPG po polsku
- Gry RPG po angielsku
- Książki i czasopisma
- Gry figurkowe i bitewne
+ - Akcesoria- Akcesoria Army Painter- Akcesoria do malowania- Akcesoria Malarskie- Chemia- Elementy makiet- Marvel: Crisis Protocol- Narzędzia- Piach modelarski- Podkłady i spraye- Popiersia i figurki- Posypki- Pozostałe- Pył trocinowy- Star Wars Armada- Star Wars Legion- Star Wars X-Wing- Tufty Kwiaty/Krzaki- Zestawy
- Gadżety +
Eldritch Horror: Góry szaleństwa
Na długo przed pojawieniem się ludzi, na Ziemi żyły Starsze Istoty. Teraz, w roku 1926, coś zakłóciło ich długi sen. Zaczęły rozszerzać swój mroczny wpływ, wpełzając do ludzkich umysłów i zmuszając do realizacji tajemniczego celu. Kilku odważnych badaczy przeczuwa zbliżającą się katastrofę i wyrusza na Antarktydę, aby odnaleźć źródło zagrożenia. Tylko oni mogą powstrzymać nadciągającą zagładę, więc doprowadzą zadanie do końca albo popadną w obłęd próbując.
Rozszerzenie wprowadza dodatkową planszę Antarktydy, surowej krainy, pełnej dziwnych tajemnic i ukrytych niebezpieczeństw. Ośmiu nowych badaczy gotowych jest odkryć prawdziwą przyczynę tajemniczych wydarzeń, nękajacych świat. Towarzyszyć im będą nowi sprzymierzeńcy, między innymi profesor William Dyer.
Dla dobra misji, badacze mogą podjąć się specjalnych zadań, dzięki którym zdobędą potężne nagrody. W trakcie wyprawy natrafią na wiele przydatnych przedmiotów, magicznych zaklęć, paskudnych stanów i przerażających spotkań, czekających w Górach Szaleństwa.
Uwaga: to nie jest samodzielna gra, do rozgrywki wymagane jest posiadanie gry Eldritch Horror: Przedwieczna groza.
ZAWARTOŚĆ:
- plansza do gry
- 8 arkuszy badaczy
- 2 arkusze przedwiecznych
- 26 kart mitów
- 48 kart spotkań z obszarów
- 64 karty spotkań badawczych
- 6 kart spotkań specjalnych
- 14 kart tajemnic
- 12 kart przygód
- 6 kart preludium
- 8 kart artefaktów
- 16 kart zasobów
- 32 karty stanów
- 16 kart zaklęć
- 42 karty zasobów unikatowych
- 4 karty opisu rundy
- 22 żetony potworów
- 6 żetonów wskazówek
- 8 żetonów skupienia
- 6 żetonów bram
- 1 żeton przygody
- 1 żeton tajemnicy
- 8 plastikowych podstawek
- instrukcja
Autor: Nikki Valens
Rok wydania: 2015
Minimalna ilość graczy: 1
Maksymalna ilość graczy: 8
Minimalny wiek graczy: 14
Maksymalny wiek graczy: 99
Minimalny czas gry (min): 120
Maksymalny czas gry (min): 240
Edycja: polska
Instrukcja: polska
Wysokość (mm): 295
Szerokość (mm): 295
Głębokość (mm): 75
669 58 86 58 sklep@terazgry.pl
Kościańska 30/1, 60-111 Poznań
Pracujemy pn-pt: 10.00-18.00
NIP: 6652769563