- Gry planszowe i towarzyskie +
- Gry dla dzieci +
- Łamigłówki +
- Puzzle +
- Poker i karty do gry +
- Karcianki kolekcjonerskie +
- Gry RPG po polsku
- Gry RPG po angielsku
- Książki i czasopisma
- Gry figurkowe i bitewne
+ - Akcesoria- Akcesoria Army Painter- Akcesoria do malowania- Akcesoria Malarskie- Chemia- Elementy makiet- Marvel: Crisis Protocol- Narzędzia- Piach modelarski- Podkłady i spraye- Popiersia i figurki- Posypki- Pozostałe- Pył trocinowy- Star Wars Armada- Star Wars Legion- Star Wars X-Wing- Tufty Kwiaty/Krzaki- Zestawy
- Gadżety +
Wybierz kategorię
Producent
Najczęściej oglądane
Informacje o produkcie
Time's Up! - Party (nowa edycja)
Brak ocen
- Producent: Rebel
- Waga: 0.6 kg
- Ean:5425016923542
- Dostawa:od 7,99 zł (zobacz koszty dostawy)
Cena: Produkt archiwalny
Każda para ma 30 sekund na odgadnięcie jak największej ilości haseł. Jedna osoba próbuje przekazać drugiej, co jest na danej karcie.
Runda 1 (w której opisujemy nasze hasło na wszystkie możliwe sposoby):
- Temperatura jest w tym pokazywana!
- Termometr?!
- Nie! Skala jest w...?
- Celsjuszach! Celsjusz!
- Ale jeszcze imię!!
- Yyy... on miał imię?!! Nie wiem!!!
- Tak jak generał, co miał takiego niedźwiadka imieniem Wojtek...
- Anders! Anders Celsjusz!
- Nazwisko ma takie podobne do takie podmokłego terenu...
- ?? Błoto?
- Nie, inne...
- Nie wiem, poddaję się.
- Bagno... no "Baggins" tu jest napisane, nie wiem kto to....
- Piosenkarka pop, ciemnoskóra...
- Ej, no dużo jest takich!
- Z parasolką tańczyła, w Polsce występowała...
- Beyonce!
Runda 2: (W której używamy jednego tylko słowa i już po nim nasz partner musi odgadnąć o co chodzi. UWAGA! W drugiej rundzie wykorzystywane są te same karty, co w pierwszej, ponownie rozdawane, więc trafią nam się karty, które mieli przeciwnicy. Musimy uważnie słuchać, jakie hasła odgadują, nie ma przerwy "na herbatę".)
- Termometr!
- Celsjusz...
- Imię!!
- Wojtek!
- Anders gamoniu!
- Bagno?
- Frodo Baggins!
- Niee.... ten drugi...
- Parasolka?
- Beyonce!
Runda 3: (W której nie wolno Ci odezwać się słowem i hasło możesz tylko pokazywać, jak w klasycznych Kalamburach. Liczy się pierwsze słowo, które powie odgadująca osoba.)
*Rozkłada ręce i chwieje się na boki, rozrywa coś zębami*
- yyy... ten... no...
*Ryczy jak niedźwiedź*
- Celsjusz! Anders Celsjusz!
Co się dzieje dalej, łatwo sobie wyobrazić... :D
Time's up to nie są zwyczajne kalambury, to są kalambury, przy których nie będziesz mógł wykrztusić słowa ze śmiechu. Tutaj nie musisz znać tych wszystkich ludzi i postaci z bajek, literatury czy pop-kultury występujących na kartach. Tutaj musisz pamiętać z czym się innym graczom kojarzyły dane postacie i sprytnie te skojarzenia przekazać w skróconej wersji!
Dlaczego pokochasz tę grę?
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok. 45
Wydawca: REBEL.pl
Projektant: Peter Sarrett
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska
Runda 1 (w której opisujemy nasze hasło na wszystkie możliwe sposoby):
- Temperatura jest w tym pokazywana!
- Termometr?!
- Nie! Skala jest w...?
- Celsjuszach! Celsjusz!
- Ale jeszcze imię!!
- Yyy... on miał imię?!! Nie wiem!!!
- Tak jak generał, co miał takiego niedźwiadka imieniem Wojtek...
- Anders! Anders Celsjusz!
- Nazwisko ma takie podobne do takie podmokłego terenu...
- ?? Błoto?
- Nie, inne...
- Nie wiem, poddaję się.
- Bagno... no "Baggins" tu jest napisane, nie wiem kto to....
- Piosenkarka pop, ciemnoskóra...
- Ej, no dużo jest takich!
- Z parasolką tańczyła, w Polsce występowała...
- Beyonce!
Runda 2: (W której używamy jednego tylko słowa i już po nim nasz partner musi odgadnąć o co chodzi. UWAGA! W drugiej rundzie wykorzystywane są te same karty, co w pierwszej, ponownie rozdawane, więc trafią nam się karty, które mieli przeciwnicy. Musimy uważnie słuchać, jakie hasła odgadują, nie ma przerwy "na herbatę".)
- Termometr!
- Celsjusz...
- Imię!!
- Wojtek!
- Anders gamoniu!
- Bagno?
- Frodo Baggins!
- Niee.... ten drugi...
- Parasolka?
- Beyonce!
Runda 3: (W której nie wolno Ci odezwać się słowem i hasło możesz tylko pokazywać, jak w klasycznych Kalamburach. Liczy się pierwsze słowo, które powie odgadująca osoba.)
*Rozkłada ręce i chwieje się na boki, rozrywa coś zębami*
- yyy... ten... no...
*Ryczy jak niedźwiedź*
- Celsjusz! Anders Celsjusz!
Co się dzieje dalej, łatwo sobie wyobrazić... :D
Time's up to nie są zwyczajne kalambury, to są kalambury, przy których nie będziesz mógł wykrztusić słowa ze śmiechu. Tutaj nie musisz znać tych wszystkich ludzi i postaci z bajek, literatury czy pop-kultury występujących na kartach. Tutaj musisz pamiętać z czym się innym graczom kojarzyły dane postacie i sprytnie te skojarzenia przekazać w skróconej wersji!
Dlaczego pokochasz tę grę?
- Gra zawiera ponad 220 kart, a na każdej 2 postacie gwarantują niekończącą się zabawę (przy każdej grze używamy tylko około 40 postaci (zależy od liczby graczy);
- Jest to druga część podstawowej, niebieskiej części Time's Up - co oznacza kolejne godziny wspaniałej zabawy w odgadywanie znanych osobistości i postaci.
- Nie ma momentu, gdy któryś z graczy się nudzi, czy może pozwolić sobie na odejście od stołu. Wszyscy śledzą poczynania innych graczy, bo w następnej rundzie oni mogą dostać te same karty!
- Zakres postaci jest tak szeroki, że możecie do zabawy zaciągnąć i rodziców i rodzeństwo i przyjaciół. Wtedy dopiero będzie wesoło!
- Praktyczna klepsydra odmierza czas i nie ma mowy o pomyłkach.
- Gra mieści się w niewielkim woreczku, łatwym w transporcie, co pozwala zabrać ją ze sobą praktycznie wszędzie.
- Skojarzenia, których używają gracze powodują nieustanne wybuchy śmiechu. Jeśli niewielka grupa na imprezie zaczyna grać w Time's up, szybko dołącza do nich reszta obecnych. Nawet jako widz ma się mnóstwo zabawy.
UWAGA, nowa edycja!
"Time's up Party" to nowa edycja, która zawiera hasła dotyczące popkultury. W dużej części są to hasła, które wystąpiły już we wcześniejszej edycji niebieskiej. Niektóre hasła pojawiły się też w żółtej, ale jest sporo nowych haseł, w tym budowle i tytuły filmów oraz książek, które wcześniej nie wystąpiły w żadnej edycji.
Wiek: od 12 lat
Czas gry: ok. 45
Wydawca: REBEL.pl
Projektant: Peter Sarrett
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska
Zawartość pudełka:
- instrukcja
- woreczek
- klepsydra
- 220 kart
- notes do zapisywania wyników
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
669 58 86 58 sklep@terazgry.pl
Kościańska 30/1, 60-111 Poznań
Pracujemy pn-pt: 10.00-18.00
NIP: 6652769563